EURO POL TOUR - Tour Operator

sposób rezerwacji

SPOSÓB REZERWACJI I PŁATNOŚCI
WCZASY I WYCIECZKI EURO POL TOUR

I ETAP - REZERWACJA
1. Jak/gdzie zarezerwować:
a/ w naszych biurach agencyjnych w całej Polsce - lista biur dostępna pod tel. 32/253 02 07 w 1 (uwaga: w biurach agencyjnych możesz dokonać rezerwacji wszystkich imprez za wyjątkiem tych z literką K w kodzie imprezy)

b/ w naszej siedzibie - Katowice, Aleja Korfantego 79, Katowice - niski szary budynek GIG przy Pętli Słonecznej (I piętro) w godz. 9.00-18.00 od poniedziałku do piątku, oraz w godz. 10.00-14.00 w soboty)

c/ drogą on line poprzez naszą stronę internetową - znajdź na naszej stronie ofertę, która Cię interesuje, kliknij na zielone pole w module REZERWACJA, który znajduje się pod opisem każdego obiektu, dalej system poprowadzi Cię sam. Po otrzymaniu rezerwacji, w ciągu 24 godzin roboczych otrzymasz pisemne potwierdzenie z umową do podpisu. Na tej postawie należy w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia, dokonać wpłaty wymaganej umową. brak terminowej wpłaty (do 48 godz. od chwili dokonania rezerwacji) oznaczać będzie Waszą rezygnację i tym samym rezerwacja wstępna zostanie anulowana. Brak terminowej wpłaty (do 48 godz. od chwili dokonania rezerwacji) oznaczać będzie Waszą rezygnację i tym samym rezerwacja wstępna zostanie anulowana.

d/ e-mailem - wysyłając zgłoszenie na adres [email protected] podaniem informacji:
•    termin wczasów,
•    nazwa i typ obiektu,
•    ilość osób,
•    dane osoby zamawiającej (adres, data urodzenia, nr telefonu),
•    ewentualne uwagi.
e/ telefonicznie - 32/253 02 07, 32/605 30 90, 32/605 30 80 - podczas rozmowy ustalimy dalsze kroki rezerwacji.

II ETAP - POTWIERDZENIE

Każda rezerwacja potwierdzana jest przez EPT w ciągu 24 godz. roboczych od zamówienia. W przypadku ofert "na zapytanie" - w ciągu 48 godz.

III ETAP - PŁATNOŚCI
WYBÓR WALUTY

Jeżeli cena imprezy podana jest w PLN (zł) - wpłat dokonuje się w złotówkach: gotówką w siedzibie biura, przelewem na konto złotówkowe lub poprzez naszą stronę internetową - systemem płatności on Line np. swoją kartą kredytową..

Jeżeli cena imprezy podana jest w EURO - wpłat można dokonać:

- w walucie EURO - gotówką w naszej siedzibie lub przelewem/wpłatą na nasze konto dewizowe,
- w złotówkach - wówczas każdą wpłatę przelicza się po kursie euro obowiązującym w dniu wpłaty - zaliczkę po kursie z dnia zaliczki, dopłatę po kursie z dnia dopłaty. Kurs znajdziecie Państwo przy każdym opisie apartamentu.

Uwaga: zaliczkę i dopłatę należy uiścić obowiązkowo w tej samej walucie tzn. albo złotówki albo euro. Nie ma możliwości wpłaty zaliczki w złotych, a dopłaty w euro lub odwrotnie.

PŁATNOŚCI PRZELEWEM lub WPŁATĄ NA NASZ RACHUNEK BANKOWY:
Dla wpłat złotówkowych:
KONTO w banku WBK 55 1090 1809 0000 0001 1671 1463
KONTO w banku GETIN BANK 47 1560 1108 0000 9060 0004 5709

Dla wpłat w walucie EURO:
KONTO WBK PL 72 1090 1809 0000 0001 1671 2127, kod SWIFT: WBKPPLPP
KONTO GETIN BANK, adres banku: ul. Powstańców 25A, 40-039 Katowice
IBAN: PL 63 1560 1108 0000 9060 0004 5712, SWIFT: GBGCPLPK

Uwaga:
- w przypadku jeżeli do wyjazdu pozostało mniej niż 36 dni - ze względu na długi czas realizacji nie akceptujemy przekazów/wpłat dokonanych na poczcie lub w ajencjach bankowych.

GWARANCJA NIEZMIENNOŚCI CENY
Jeżeli cena imprezy podana jest w złotych (dot. głównie imprez autokarowych) to oznacza, że została przeliczona z euro wg kursu średniego GETIN BANK z dnia kalkulacji / p. warunki uczestnictwa/. Jeżeli kurs euro nie przekroczy granicy podanej w Warunkach Uczestnictwa - całe ryzyko bierzemy na siebie. Jednak mimo dochowania wszelkiej staranności oraz wzięcia na siebie dużej części ryzyka ewentualnego wzrostu kursu euro, nie jesteśmy w stanie przewidzieć wahań kursowych. Gwarantujemy, że dokonując u nas wpłaty 100% należność jednorazowo - od razu przy rezerwacji, cena Państwa wczasów pozostanie stała bez względu na jakiekolwiek różnice kursowe.

Jeżeli cena imprezy podana jest w euro:
Ceny podane w euro są niezmienne i nie zależą od wahań kursowych pod warunkiem jeżeli dokonujecie wpłaty w euro. Jeżeli jednak chcecie cenę podaną w euro uiszczać w złotówkach to powinniście brać pod uwagę kurs euro przy dokonywaniu rezerwacji i jeżeli jest on dla Państwa korzystny - dokonać od razu wpłaty 100% za rezerwację.


IV ETAP - dokumenty podróży

1. Po otrzymaniu umowy należy uzupełnić wszystkie wymagane dane na umowie, podpisać ją i odesłać do nas pocztą w ciągu 7 dni od otrzymania umowy.
2. Prosimy pamiętać, że przed dokonaniem rezerwacji należy zapoznać się z opisem oferty, Warunkami Uczestnictwa, informacjami "To należy wiedzieć" oraz z Warunkami Ubezpieczenia - które to stanowią integralną część umowy o uczestnictwo w imprezie turystycznej. Linki:
www.europol.com.pl/ubezpieczenie
www.europol.com.pl/warunkiept
3. Zalecamy doubezpieczenie się (na życzenie) od kosztów rezygnacji (RG) - p. Warunki Uczestnictwa. Jeżeli zażyczycie Państwo sobie dokonać zakupu takiego ubezpieczenia za naszym pośrednictwem - należy to zgłosić przy rezerwacji imprezy (przed dokonaniem wpłaty). Koszt takiego ubezpieczenia zostanie doliczony do wartości umowy.
4. Dopłatę do pełnej należności należy uiścić do 36 dni przed terminem imprezy, bez wezwania z naszej strony.
5. Po otrzymaniu pełnej wpłaty (100%) za rezerwację - otrzymasz drogą elektroniczną dokumenty podróży:
- voucher czyli skierowanie, w którym podane są: adres agencji, w której odbieracie klucze (apartamenty) lub adres recepcji (hotele), godziny odbioru i zdania kluczy, termin pobytu, wykaz zakupionych, zarezerwowanych świadczeń,
- kartę boardingową z miejscem i godziną zbiórki - dla osób, które zakupiły dodatkowo pakiet autokarowy - uprawnia ona do wejścia na pokład autokaru,
- Ogólne Warunki Ubezpieczenia Signal Iduna S.A wraz z certyfikatem ubezpieczeniowym z numerem polisy generalnej i telefonicznymi numerami alarmowymi w Polsce,
- informator dla podróżujących samochodem - z cenami paliwa, autostrad, adresami placówek konsularnych, informacjami dot. przepisów drogowych w krajach tranzytowych i kraju docelowym itp.,
- nr naszego telefonu dyżurnego HELP LINE w Polsce,
- numer naszego polskiego rezydenta (jeżeli jest podany w opisie),
- mapkę dojazdową do agencji / recepcji na miejscu.

FAKTURY

Na Państwa życzenie wystawimy fakturę „procedura marży dla biur podróży” za dokonaną rezerwację. Jeżeli życzycie sobie ją otrzymać - prosimy zaznaczyć to przy rezerwacji lub powiadomić nas później mailem. Faktury wysyłamy po wpłacie 100% za rezerwację.



Witaj na stronie EPT!