Hotel Santiago
Włochy / Riwiera Adriatycka / Lido di Jesolo
kod oferty: ITA0460S
Oferta
WŁOCHY / ADRIATYK
Miejscowość: LIDO DI JESOLO
Rodzaj oferty: wczasy z wyżywieniem HB.
Podróż samolotem z wybranego miasta na 8 dni.
Zakwaterowanie: Hotel Santiago ***
Położenie
Lido di Jesolo to jeden z największych kurortów Regionu Weneckiego i jeden z najpopularniejszych, również w Europie. Miasto słynie z długiej i szerokiej piaszczystej plaży, wzdłuż której ciągną się niezliczone ilości hoteli z basenami, wakacyjnych apartamentów i restauracji oraz nadmorska promenada. Wieczorem główna ulica miasta zmienia się w wielobarwny deptak. Witryny setek sklepów przyciągają wzrok, restauracje i bary kuszą bogactwem dań i zapraszają w swoje progi, z klubów i barów rozbrzmiewa muzyka. Wielką zaletą jest fakt, że wszystkie te atrakcje są skupione wzdłuż jednej dłuuugiej ulicy.
W Lido di Jesolo znajduje się również jeden z największych aquaparków we Włoszech (Caribe Bay), gdzie na powierzchni 80 tys. m2 znajdziemy plażę z pięknym białym piaskiem, palmy, strefy tematyczne (np. statek piracki oraz piracką wioskę) oraz multum atrakcji dla osób w każdym wieku. Można również wybrać się statkiem do Wenecji z pobliskiego Punta Sabbioni. Tramwaje wodne kursują stamtąd również na wyspy Burano, Torcello i Murano.
Odległości:
- sklepy - ok. 100 m,
- przystanek autobusowy - ok. 150 m,
- Acquatic Park - ok. 8 km,
- pole golfowe - ok. 9 km.
Opis hotelu
Santiago*** to hotel zlokalizowany blisko plaży oraz centrum.
Do dyspozycji gości:
- recepcja,
- Wi-Fi,
- winda,
- restauracja,
- bar,
- taras,
- siłownia,
- plac zabaw.
Plaża
ok. 150 m, piaszczysta, serwis plażowy (dwa leżaki i parasol) w cenie - dostępny od połowy maja do połowy września.
Typ zakwaterowania
Pokoje dwuosobowe (ok. 14 mq). Wszystkie pokoje wyposażone są w:
- prywatną łazienkę (z prysznicem) i suszarką do włosów,
- TV,
- WiFi,
- klimatyzacja,
- minibarek,
- telefon,
- sejf,
- balkon.
Wyżywienie
2 x dziennie (HB):
- śniadania - w formie bufetu,
- obiadokolacje - menu do wyboru z kilku dań, bufet sałatkowy.
Uwaga:
- pierwszym posiłkiem jest obiadokolacja w dniu przyjazdu, ostatnim - śniadanie w dniu wyjazdu.
- W przypadku wczesnego wylotu, śniadanie w formie breakfast box (suchego prowiantu), który należy zamówić w recepcji hotelu w przed dzień wyjazdu do godz. 18:00).
- W przypadku późnego przylotu, kolacja w formie dinner box (suchego prowiantu), który należy odebrać w recepcji hotelu.
Program
RAMOWY PROGRAM IMPREZY:
PIERWSZY DZIEŃ: wylot z wybranego miasta z Polski. Przylot do Wenecji-Treviso lub Wenecja Marco Polo (w zależności od wybranego połączenia lotniczego). Transfer z lotniska do hotelu. Zajmowanie pokoi od godz. 15.00.
POZOSTAŁE DNI: plażowanie, wypoczynek, świadczenia w hotelu zgodnie z ofertą.
OSTATNI DZIEŃ: wymeldowanie z pokoi maksymalnie do godz. 10:00. Transfer z hotelu na lotnisko, wylot do Polski zgodnie z rozkładem lotów.
Transport
Transport lotniczy.
Wylot z wybranego miasta w Polsce (Katowice, Kraków, Poznań, Gdańsk, Wrocław lub Warszawa Modlin lub lotnisko Chopina).
Godzina stawienia się do odprawy: minimalnie na 2 h przed wylotem.
Godzina transferu hotel-lotnisko zostanie podana podczas pobytu (w przypadku wykupienia takiej usługi).
UWAGA:
- W cenę wliczony jest bagaż podręczny (mieszczący się pod siedzeniem).
- Siedzenia w samolocie są przydzielane automatycznie, w momencie realizacji odprawy. W związku z tym jeśli w rezerwacji jest więcej osób, nie ma gwarancji, że przydzielone miejsca będą obok siebie.
Więcej informacji dotyczących zakupu dodatkowego bagażu do rezerwacji oraz zakupu konkretnego miejsca w samolocie, dostępne poniżej w sekcji ''Na życzenie''.
Świadczenia zawarte w cenie
- przelot w dwie strony,
- 7 noclegów,
- wyżywienie HB wg opisu (7 śniadań; 7 obiadokolacji),
- rezydent, którego funkcję pełni recepcja hotelowa w języku miejscowym oraz w języku angielskim. W przypadku kłopotów z porozumieniem, prosimy o kontakt w dniu wylotu oraz powrotu z numerem alarmowym: +48 601 516 043 lub od poniedziałku - piątku w godz. 9:00-17:00 pod numerem telefonu +48 32 605 30 93.
- opłata na obowiązkowy Turystyczny Fundusz Gwarancyjny wg Rozporz. Min. Rozwoju z dn. 22.12.20 r.,
- opłata na obowiązkowy Turystyczny Fundusz Pomocowy wg Rozporz. Min. Rozwoju z dn. 22.12.20 r.,
- ubezpieczenie KL, NNW, OC, bagaż (wg Warunków Uczestnictwa).
Cena nie zawiera
Świadczeń nie ujętych w "Świadczenia zawarte w cenie".
Zniżki
- Często hotele oferują zniżki w pokoju 2+1 i 2+2 dla trzeciej lub czwartej osoby. Zniżki zależne są od wieku osoby korzystającej z dostawki oraz terminu pobytu. Zniżki liczone są automatycznie w momencie dokonywania rezerwacji danego obiektu.
Opłaty obowiązkowe
Płatna przy zakwaterowaniu taksa klimatyczna - ok. 1,30€/os./dzień.
Na życzenie
- możliwość dodania bagażu podręcznego do 10 kg (w zależności od lini lotniczej dostępne wraz z usługą ''Priority boarding'') - cena i dostępność zależna od linii lotniczej. W przypadku chęci wykupienia takiej usługi, prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy [email protected], w tytule: '' USŁUGA DODATKOWA - BAGAŻ PODRĘCZNY'',
- możliwość dodania bagażu rejestrowanego (w zależności od lini lotniczej dostępne 10 kg/20 kg/26 kg/32 kg) - cena i dostępność zależna od linii lotniczej. W przypadku chęci wykupienia takiej usługi, prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy [email protected], w tytule: '' USŁUGA DODATKOWA - BAGAŻ REJESTROWANY'',
- możliwość dodania miejsca w samolocie - cena i dostępność zależna od linii lotniczej. W przypadku chęci wykupienia takiej usługi, prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy [email protected], w tytule: '' USŁUGA DODATKOWA - MIEJSCE'. W treści wiadomości, prosimy o informację jakie miejsca Państwa interesują np. czy w przedniej/tylnej części samolotu, przy oknie/przy przejściu/ obok siebie etc.,
- możliwość dokupienia transferu w obie strony (lotnisko-hotel oraz hotel-lotnisko) - w przypadku chęci wykupienia takiej usługi, prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy [email protected], w tytule: '' USŁUGA DODATKOWA - TRANSFER'',
- ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy na zasadach określonych w Warunkach Ubezpieczenia T.U. Signal Iduna: koszt to 5% całkowitej wartości imprezy,
- ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy na zasadach określonych w Warunkach Ubezpieczenia T.U. Signal Iduna, rozszerzone o następstwa chorób przewlekłych: koszt to 6% całkowitej ceny imprezy,
- podwyższenie stawki ubezpieczenia od kosztów leczenia (KL) do 30.000€: +7,50 zł/osoba/dzień.
Informacje dodatkowe
- Impreza nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
-
Zameldowanie: od godz. 14.00; wymeldowanie: do godz. 10.00.
Wymagania językowe
Funkcje rezydenta pełni recepcja hotelowa. Recepcja posługuje się językiem miejscowym oraz angielskim.
Wymagania paszportowe, wizowe, sanitarne, zdrowotne
Każda osoba, niezależnie od wieku musi posiadać ważny dowód osobisty lub paszport, a jej stan zdrowia musi umożliwiać udział w imprezie.
Zalecamy wyrobienie i zabranie na wyjazd Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ).




















